Panelgesprek AI in B2B: van hype naar businesskans
Artificiële intelligentie is niet nieuw, maar met de huidige hoeveelheid data, kennis en investeringen in AI-technologie lijken we ons in een “perfect storm” te bevinden waarbij de mogelijkheden eindeloos zijn.
Tijdens dit panelgesprek gaat Bas Drogtrop met AI-voorlopers in gesprek over de businesskansen van AI in B2B. Hoe kom je van prompten tot een schaalbaar product dat de klantervaring daadwerkelijk verbetert? Hoe zorg je dat niet de techniek, maar de business leidend is? Hoe vergroot je de adaptatie binnen de organisatie? Kortom, AI in de praktijk.
Maarten Sukel
Maarten Sukel is een vooraanstaand figuur als het gaat om vooruitgang en innovatie binnen het domein van kunstmatige intelligentie. Met een indrukwekkende carrière die meer dan een decennium omspant, heeft Sukel een significante impact gemaakt, zowel in de commerciële sector als in overheidskringen. Naast zijn professionele inspanningen werkt hij ook aan een promotieonderzoek aan de Universiteit van Amsterdam, met een focus op multimodale machine learning technieken. Recentelijk heeft hij het bestseller boek “De AI Revolutie” gepubliceerd, waarin hij de complexe invloed van kunstmatige intelligentie op onze samenleving verkent. Sukel staat bekend om zijn vermogen om de brug te slaan tussen theoretische inzichten en praktische toepassingen, waardoor hij een onmisbare stem is in het debat over de toekomst van technologie.
Remi Tromer
Bas Drogtrop
Bas Drogtrop is de founding partner van GetSparked, het grootste high profile AI netwerk in Europa. GetSparked brengt AI founders, executives en investeerders bij elkaar met als doel om door samenwerking en innovatie de AI markt in Europa te ontwikkelen. Hij heeft in de afgelopen twintig jaar diverse Adtech en Martech bedrijven geleid en is een expert op het gebied van digital marketing, media en data.